|
||||
|
||||
Medicina ? Medici ?
exista medici romani pe site ul asta? sunt medic aici in Ro si daca vin in USA anul viitor- fara sa fi dat STEP-urile, nu prea sunt lamurit in ce parte sa o apuc cu jobul si cam ce as putea face acolo concret pana cand (daca) imi voi obtine dreptul de practica.
any sugestion? please
|
||||
|
||||
Ceva stiu eu numai ca ....
Medici au fost pe forum si vor mai fi numai ca .... prefer sa nu comentez prea mult pe tema asta .... dar potzi incerca sa contactezi pe cel cu nick-ul Ionut Cucoranu care e in Atlanta de mai bine de jumatate de an, care e zilnic online pe yahoo dar dupa cum ai sa vezi la profilul lui nu a postat nici un mesaj de la 26 Martie 2003 de cind s-a inscris.
Incearca pe email ca altfel prin forum nu ai nici o shansa. Vezi de ce nu vreau sa comentez ? Pentru ca sint altzii cu aceeasi profesie care ar avea nevoie de ceva info de aici de la cineva care a trecut prin asta dar care nu mai da nici un semn de viatza ... sacu'n car tralala pa morar ...
|
|||
|
|||
medicina!medici
poti lucra in cercetare fara probleme daca ai green card; sau sa-ti gasesti un doctorat sau postdoctorat pana iei stepurile; putem intreba o prietena daca te intereseaza amanunte.
Alex are dreptate cu medicii romani("buni prieteni "de altfel )din State :si pe noi ne-au uitat chiar daca nu le-am cerut inca nici o informatie( ca sa nu mai vorbim de un ajutor concret) |
|
|||
|
|||
Eu sunt stomatolog, n-am ajuns inca in State, deci singurele sfaturi pe care tzi le pot da se impart in 2 categorii: