Loteria Vizelor DV  20xx :: Forumul Loteristilor

Go Back   Loteria Vizelor DV 20xx :: Forumul Loteristilor > Loteria Vizelor de la A la Z > Alte Vize decat DV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-01-2014, 09:27 PM
locky99 locky99 is offline
Junior Member
Bobocel

Default Viza turist 10 ani ca si student?

Salut!
Sunt student la Medicina in an intermediar. Tocmai am inceput sa invat pentru examenul de rezidentiat tip American(Step-urile USMLE).
As dori sa aplic pentru o viza de turist , deoarece cand va trebui sa dau a doua jumatate a Step-ului 2 ,voi fi nevoit sa merg in Statele Unite. Teoretic si practic , as putea aplica pentru o astfel de viza si atunci , insa imi e foarte frica ca imi va fi refuzata cererea si am invatat si cheltuit degeaba bani pentru Step 1 si prima jumatate a celui de-al doilea. Acesta este motivul pt care as vrea sa aplic acum.
Am mai fost plecat in state prin programul Work and Travel in 2013(Viza J1); m-am intors la timp in tara.
As putea ruga o prietena sa imi faca chemare acolo , prietena ce am cunoscut-o acolo in timpul programului(sotia managerului magazinului unde am lucrat in vara lui 2013). Nu stiu daca ar ajuta cu ceva,dar m-am gandit in ultimele luni ca as putea sa merg o luna in vara lui 2015.
Tin sa mentionez ca nu am intentii in a ramane acolo ilegal , sunt student si doresc sa imi termin studiile in Romania. Eventual , dupa ce am terminat si cu cea de-a doua jumatate a Stepului 2 , voi aplica pentru un alt timp de viza.
Care ar fi sansele mele de a primi viza pe 10 ani? Nu stiu daca este atat de evident pentru ei ca eu chiar intentionez sa ma intorc in tara pentru a-mi termina studiile
Ar mai fi fost si ideea de a aplica la loteria vizelor...insa nu vreau sa fiu vazut ca un posibil imigrant.
As fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu unele sfaturi/sugestii/recomandari.
Multumesc anticipat!
Reply With Quote
Old 10-02-2014, 01:15 AM
Milie Milie is offline
Moderator
Team Member