Loteria Vizelor DV 2008 DV 2007 :: Forumul Loteristilor

Go Back   Loteria Vizelor DV 2008 DV 2007 :: Forumul Loteristilor > Loteria Vizelor de la A la Z > Vreau sa aplic la Loteria Vizelor
Register FAQ Members List Album Calendar Mark Forums Read

Google

Vreau sa aplic la Loteria Vizelor

Sa plec sau sa nu plec?

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 11-09-2006, 11:06 PM
vlad2k6 vlad2k6 is offline
Junior Member
Bobocel

Haideţi să luăm cazul meu. Am 26 de ani, prietena mea 24. Eu am terminat Informatica la Universitate, ea Protecţia Mediului la Construcţii. Fiecare c�ştigăm cam 1000 � pe lună - 1300 $. Eu lucrez ca programator la o firmă, ea la Armată.

Credeţi că măcar dpdv financiar ar avea rost să venim �n America? Adică am putea să lucrăm conform calificărilor noastre sau ar trebui să ne luăm joburi gen v�nzător de hamburgheri, şofer, babysitter, etc? Nu că ar fi dezonorante aceste munci -departe de mine g�ndul- dar atunci ce rost a avut să ne batem capul cu şcoala at�ţia ani, să �nvăţăm o grămadă �n timpul şcolii şi altă grămadă la locul de muncă şi chiar acasă �n timpul liber? Salariile avem speranţa să se mărească �ncetul cu �ncetul şi �n plus aici �n Rom�nia cred că ne este mult mai uşor să �ncepem afacerea noastră. Casă �n rate vom putea lua şi aici peste c�ţiva ani (chiar din cărămidă).

Pun �ntrebarea dpdv strict financiar, pentru că �n rest nu prea văd unde ar fi avantaje. Birocraţia �ncepe să diminueze şi pe aici graţie intrării �n UE, mentalitatea se schimbă, vin oameni noi �n funcţii de conducere, aşa că nu aş prea avea alte aşteptări de la america �n afară de bani. (şi aia eventual temporar - pentru că nu ştiu dacă am vrea să răm�nem toată viaţa acolo)