|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
||||
|
||||
Ajutor! Au aparut cateva nelamuri + Expedierea Plicului!
Salut tuturor si felicitari celor care au castigat!
Eu am primit plicul de ceva zile. Mai am putin si sunt gata cu completarea formularelor, pozele sunt si ele gata, dar tot au aparut cateva nelamuriri. De aceea o sa va cer sfatul. 1. Eu sunt student in ultimul an (sper sa termin pana la interviu) dar din octombrie 2003 m-am angajat. Am mai lucrat si inainte pe unde s-a putut pe perioada verii, dar nu cred ca fac 2 ani in campul muncii. Va conta in vreun fel daca voi completa N/A in DSP -122 la 7 - Work experience cu toate ca imi voi lista joburile in DS 230 la punctul 22 - List below all employment in last 10 years . 2. Am vazut cateva pareri in legatura cum sa facem expedierea plicului in state. Eu nu stiu cu ce sa-l trimit: Posta Romana? DHL? TNT? Voi ce ati ales sau ce imi recomandati? Va Multumesc!
|
|||
|
|||
Eu am trimis formularele prin Posta Romana cu confirmare de primire si a fost OK.
|
|
|||
|
|||
posta rapida
Noi am trimis formularele cu posta rapida de la Posta Romana, fara confirmare de primire. (Nu pare logic, dar ceva motive am avut sa nu cer confirmare - parca imi aduc aminte ca asa scria in instructiuni).
In fine, totul a fost ok, mi-au confirmat de la KCC primirea documentelor dupa mail-ul pe care l-am scris. Bafta!
|
||||
|
||||
rasp
Ii sfatuiesc pe toti cistigatorii sa trimita actele cu DHL sau un alt serviciu de incredere. Posta romana este departe de a fi serviciu de incredere. Pentru citiva bani in plus puteti sta linistiti ca actele vor ajunge. Si in plus sa cereti confirmare de primire.
Una din conditiile de acordare a vizei din cite stiu eu este BACALAUREATUL luat asa ca stai linistit. Succese! Cezar |
|
||||
|
||||
Quote:
Dupa cat timp ti-a venit confirmarea de primire ? Ca eu am trimis tot prin posta romana cu confirmare de primire si inca nu mi-a venit confirmarea. |
|
||||
|
||||
Posta Romana