#1
|
||||
|
||||
Truck Driving Jobs
Ma intereseaza ca toti cei de pe forum, care au vreo legatura cu acest job, sa se implice cu sfaturi provenite din experientzele lor de la locul de munca. Este oare totul asa cum se spune, cum ca in transporturi se fac bani frumosi ? Sau lucrurile nu stau chiar asa cum se vehiculeaza pe unele site-uri .......
http://www.careersingear.com/education Are you interested in pursuing a career on the road? �There are few careers where you are able to visit so many great destinations in the United States while getting paid high dollars. If you enjoy driving and like being your own boss, the trucking industry has great opportunities that are perfect for your lifestyle.�
__________________
" ...Totuna e dac-ai murit Flacau ori mos ingarbovit; Dar nu-i totuna leu sa mori Ori caine-nlantuit... " Decebal catre popor de George Cosbuc 1866-1918 |
#2
|
|||
|
|||
truck
Buna,
Partea cu bani in acest gen de munca cred ca este doar partial adevarata, chiar astazi am primit o oferta de lucru de la o companie mare, ei ofereau 23 centi/mila si faceai cam 240 mile/ sp, ajungeai acasa odata la 40 de zile.In concluzie in conditiile astea mai bine lucrez la McDonalds, de gasit se gaseste usor de lucru pe truck, dar toti vor sa le muncesti pe gratis.Daca mergi sofer de cursa lunga, aproape ca nu se merita daca nu faci cel putin 3500 dol pe luna.Repet esti acasa odata la 6 sp in cel mai fericit caz si iti trebuiesc si o groaza de bani pe traseu sa functionezi, nu mai pun o eventuala amenda, dar un dus de exemplu intr-un truck stab costa 6 dolari, o masa ajungi pana la 10 dolari, poti face o socoteala cat cheltui si cu ce te alegi.Sigur multi vor sa le lucrezi pe gratis aici si daca poti sa mai si duci ceva bani de acasa la sfarsit de luna.Totusi nu pot generaliza, daca muncesti si gasesti o companie buna poti face si bani.
__________________
cristi |
#3
|
||||
|
||||
Am prieten care lucreaza in domeniul asta. Practic esti un fel de taximetrist de cursa lunga. Esti afiliat la o companie de dispecerat care te suna si iti da comanda. Daca o accepti e ok, daca nu mai stai la coada inca o data in speranta ca prinzi ceva mai bun. Stai cite odata si 3-4 zile si astepti sa te sune. Si daca te mai prind zilele astea prin caldurile texane, iti trece repede cheful de viata. Cum pretul benzinei creste repede, nu prea mai faci bani din afacerea asta (ca sofer la patron). Adik, daca vrei sa iti mai ramana ceva bani tre sa stii cita marfa cari, la ce pret, sa mergi fara A/C (ca iti creste consumul), etc. Trebuie sa accepti si comenzi din care nu vei scoate bani deloc, ca de altfel te i-au la ochi ca pe o masea stricata si nu mai primesti comenzi mai banoase. Pe acasa practic nu dai decit atunci cind ai cursa prin zona....deci nu merita sa-ti inchiriezi ceva. Dormi in masina, ca nu faci bani asa de multi sa dormi la motel. Te speli prin benzinarii, iti speli hainele la laundry,mananci "organic" de la McDonalds etc. O medie de salarizare poate fi undeva intre 400-600 / saptamana. Si nu in ultimul rand asta e un job pentru burlaci. Parerea mea sincera : mai bine la McDonalds.
__________________
"Niciodata nu te certa cu un idiot. Te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!" |
#4
|
||||
|
||||
Am inteles opiniile voastre, insa eu as vrea sa obiectez ceva. Deci asta-i treaba atunci cand esti angajatul unei companii, insa mai este varianta in care combini practic munca cu afacerea, adica faci investitii precum achizitionarea unui camion al tau (il cumperi), iti faci o companie, platesti taxe si alte lucruri conform legislatiei iar apoi inchei contracte cu agentii de brockeri pentru a primi oferte de load-uri (de curse). Aici ar fi partea pe care as dori-o sa o discut cu cineva care face sau a facut afacerea asta. In primul rand care sunt costurile pentru infiintarea unei companii, comisioanele pentru contractele cu brockerii, cat primesti pe mile/cent$ brut, care sunt cheltuielile totale, riscurile care trebuiesc luate in calcul iar apoi in ultimul rand rentabilitatea, adica anual vorbind ma intreb cam cu cat ai putea ramanea, fiind vorba de un venit anual mediu, pentru ca in afaceri intotdeauna exista ani mai buni si ani mai putini buni. Astept in continuare opinii si sugestii.
__________________
" ...Totuna e dac-ai murit Flacau ori mos ingarbovit; Dar nu-i totuna leu sa mori Ori caine-nlantuit... " Decebal catre popor de George Cosbuc 1866-1918 |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
�Partea cu bani in acest gen de munca cred ca este doar partial adevarata, chiar astazi am primit o oferta de lucru de la o companie mare, ei ofereau 23 centi/mila si faceai cam 240 mile/ sp�..� Nu prea am inteles ceva cu privire la aceasta oferta de lucru, si anume cum ca primesti 23centi/mila si faci cam 240 mile/saptamana ? Din cate stiu eu, in transporturi, un camion trebuie sa ruleze de la 500mile/zi (nu pe saptamana) ca sa fie rentabil pentru o companie, ca de nu investitia se acopera intr-un timp foarte lung, sau ma rog, daca transporta materiale explozibile, precum o cinsterna cu carburant pe dirctia rafinarie-aeroprt si retur, zilnic, atunci da ar fi ok 240 mile/ saptamana, insa nu imi vine sa cred ca la asemenea transporturi unde procentajul de risc e altul, instructajul e altul, sa primesti doar 23centi/mile. Asta in cazul in care ai transporta marfuri alimentare neperisabile (ketschup, mustar sau bomboane), insa trebuie sa faci mile, nu gluma, adica sa muncesti. Daca esti disponibil, astept sa-mi povestesti mai multe despre asemenea oferte. Adica sa dezvolti subiectul. Multumesc.
__________________
" ...Totuna e dac-ai murit Flacau ori mos ingarbovit; Dar nu-i totuna leu sa mori Ori caine-nlantuit... " Decebal catre popor de George Cosbuc 1866-1918 |
#6
|
|||
|
|||
truck
Scuze, 2400 de mile/ saptamana am vrut sa spun.Dar din cauza vitezei am scris gresit, poate faci mai mult de 240 mile pe spatamana cu masina da personala ( nu camion).Depinde unde ai serviciul distantele pot fi foarte mari aici, intre job si casa .Si oferta ce am primit-o este cat se poate de reala am fost si eu socat cand am auzit ce tupeu afiseaza, dar mai astept si alte oferte ca oricum vreau sa lucrez un timp truck driver.Nu vreau sa te descurajez daca tu gasesti pe cineva care plateste 10 dolari pe mila foarte bine, dar imi este greu sa cred asta.
__________________
cristi |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
" ...Totuna e dac-ai murit Flacau ori mos ingarbovit; Dar nu-i totuna leu sa mori Ori caine-nlantuit... " Decebal catre popor de George Cosbuc 1866-1918 |
#8
|
||||
|
||||
Salariul groazei, un film mereu actual...
__________________
Have a good'n' ! |
#9
|
|||
|
|||
truck
Pe langa bani astia primesti si asigurare medicala, plan de pensie, vacanta platita cred ca 15 zile pe an,dar tot nu compeseaza.La munca asta 2200 de dolari pe luna sunt bani de nimica, totusi vorbesc de 40 de zile pe traseu si 2 zile libere, asta inseamna dormit in camion, de spalat pe unde apuci si cand tragi linie nici cu cine stie ce bani nu ramai in cont,ca va trebuii sa strici foarte multi pe traseu, mancare, igiena ( un dus 6 dol ), eventuale amenzi etc.Inteleg sa muncesti daca vrei sa realizezi ceva, dar pentru o munca foarte grea ma astept si la o plata pe masura.Daca ai truck-ul tau, categoric ai si un ban mai mult, dar si aici ai multe cheltuieli si tot prin companii mari vei lucra, daca mergi tu sa negociezi va fi foarte greu sa ai de lucru.Iti dau cateva nume de companii mari si poti vedea pe site-ul lor ce si cum platesc;SWIFT,Falcon,U.S Xpress.INC.,Smith&Solomon,ABF Freight System,Inc.,Superior Carriers,Inc.,WERNER ENTERPRISES,Covenant Transport,Pith Ohaio,TRANSAm,JB Hunt.
Adrese de web; http://www.roehl.net;www.gousatruck.....howolding.com 'www.abt.jobs;www.xpressdrivers.com; si mai poti gasi foarte multe pe net, poti vorbi cu ei la telefon sau coresponda prin mail.Totusi eu inca nu am lucrat pe tir, doar am luat permisul si vreau sa incerc sa fac asta, poate persoane cu ceva experienta ne pot povesti mai multe.Eu am incercat sa povestesc din experienta mea cu cateva din aceste companii.Poate ca se fac mai multi bani dar pt asta trebuie sa conduci mai mult, adica peste cele 11 ore pe zi ( atat este legal),mai mult o faci pe riscul tau,amenzi si eventual ceva accidente.Cu prea multe amenzi iara nu este bine iti strici recordul si nu te mai asigura nimeni, in concluzie cu permisul in buzunar nu vei mai putea lucra.Asa povesti am auzi despre oameni ce au facut bani pe truck, dar poate au fost alte timpuri.Nu stiu ce sa zic, sigur voi incerca sa lucrez jobul asta ( macar sa imi scot bani pe scoala de soferi) si voi povestii pe net din experienta mea.Ar fi minunat sa stea lucrurile altcumva si sa fiu doar eu negativist.
__________________
cristi |
#10
|
|||
|
|||
Acu' vreun an si ceva, cind s-a scumpit benzina-motorina, se platea 85-90c pe mila si a fost greva soferilor de camioane si tiruri, ca vroiau mai mult. Or fi ajuns la $1/mila, nu stiu. Dar greva a fost tapana si a aparut in ziare. Au blocat ceva strazi cu camioanele - luungi siruri de camioane.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
Similar Threads | ||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
attractive jobs in wonderful places | CB | Locuri de munca | 1 | 10-17-2004 02:41 AM |
Jobs available in Naperville! | Razec | Chicago | 0 | 07-10-2004 12:55 AM |