Loteria Vizelor DV 2008 DV 2007 :: Forumul Loteristilor

Go Back   Loteria Vizelor DV 2008 DV 2007 :: Forumul Loteristilor > Altceva decit Loteria vizelor > Cafeneaua Fetelor
Register FAQ Members List Album Calendar Mark Forums Read

Google

Cafeneaua Fetelor

W2

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-26-2007, 03:07 PM
Irina Irina is offline
Membru
Invatzacel

Default W2

Buna fetelor,

Pun si eu aici o intrebare, nu stiu daca e locul potrivit, dar sper sa ma ajutati.
Momentan sunt pe F1 si am aplicat pt ajustatea statutului in rezident permanent, astept interviul.
Am un assistantship de la universitate si tocmai am primit formularul W2 pt veniturile obtinute in 2006 (retineti ca eu inca sunt pe F1- student international). Ce trebuie sa fac in continuare, ce trebuie sa completez, unde trebuie sa trimit, ce se intampla cu taxele mele? Cei de la facultate nu mi-au dat nici o informatie si nu am pe cine sa intreb.
Multumesc mult.
Reply With Quote
Old 03-11-2007, 01:35 AM
Bianca Munteanu's Avatar
Bianca Munteanu Bianca Munteanu is offline
Membru
Invatzacel

Irina, sper sa te pot ajuta eu cumva. Sotul meu e si el student cu F1.

Formularul pentru taxe este 1040NR-EZ. Il gasesti pe net si are si instructiuni.(este formular pentru nonresident aliens with no dependents)

A mai completat si formularul 8833 care este pentru a arta ca ai o anumita suma pe care o poti scoate de la taxe in baza unui tratat incheiat de US cu RO. Tratatul e cu article 20(1), citation 1976-2 C.B. 492. Din cate stiu eu, suma pe care o poti scoate de la taxe sub tratatul asta e de $2000. Si daca ai primit de la scoala si bani sub forma de fellowship, tot pe formularul asta trebuie trecuti.

Inca un formular completat a fost 8843, asta nu stiu pentru ce a fost, dar l-am trimis.

Astea de mai sus au fost pentru federal tax. La ele am atasat o parte de la W2(scrie pe ea care si unde trebuie trimisa).